۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

با تنفیذ مقام معظم رهبری, خداوند جدید منصوب و مشغول بکار گردید


امروز مقام مقتدر رهبری, گامی دیگر در راستای گسترش تسلط خود بر کل کائنات برداشته و  خداوند جدیدی را منصوب فرمودند.  در این مراسم باشکوه که در بیت مبارک انجام شد شماری از مختلسان کلان , جمعی از سرداران عظیم الجثه و انبوهی از علمای کثیرالسنه حضور داشتند.
در آغار برنامه  و پس از خواندن چندین فقره فاتحه سوزناک, مقام رهبری ضمن انتقاد از عملکردهای خداوند های پیشین و معزول, برای خداوند جدید, خط و نشان محکمی  کشیدند و خاطر نشان فرمودند که حمایت معظم له از رعایای شان مشروط و محدود است.
هنگامیکه نوبت به تنفیذ رسید, خداوند تازه بدوران رسیده, با چالاکی و چابکی فراوان,  دست مبارک مقام رهبری را کنار زده و با شیرجه ای دیدنی, پاهای ایشان را بوسه باران کرد و به سختی گریست.
 پس از آنکه برادران لاریجانی نتوانستند خداوند را که مثل کنه به پاهای مقام رهبری چسبیده بود, از روی زمین بلند کنند, هرکول فیروزآبادی دست بکار شده و خداوند را مثل پر کاهی به هوا پرتاب کرد.
در ادامه برنامه, خداوند  پشت میکروفن رفته و از عنایات و الطاف مقام رهبری نسبت به خود و نیز همه جهان هستی تشکر کرده و برای بقای ایشان دعای کمیل خواند. در این برهه حساس از این مراسم  ملکوتی, مقام رقیق القلب رهبری که بشدت تحت تاثیر محیط و مواد قرار گرفته بودند, دستمالی ابریشمی از دست اخوان لاریجانی گرفته , چشم های مبارک شان را خشک فرموده و با اشاره دست به خداوند  رخصت  عنایت کرده که  ادامه بدهد.
خداوند بعرض رساند که به نظر او تعداد قوای سه گانه پاسخگوی نیازهای ایل لاریجانی نیست و لازم است که ذر این مورد هم بازنگری دیگری در قانون اساسی انجام شود.
مقام عظما که خود بر همه مسایل زمینی و آسمانی اشراف مطلق دارند با این تقاضای مشروع و بصیرانه موافقت فرمودند و به برادران بی قوه لاریجانی  امر فرمودند که تا زمان تشکیل قوای لازم, موقتا  از چراغ قوه استفاده کنند.  
از حاشیه های برنامه, تاخیر نیم ساعته در آغاز برنامه بود که گفته می شود بعلت کسالت و  دیر آمدن رییس نیمه جان مجلس خفتگان بوده است. گویا برای حمل پیکر نحیف ایشان از کالسکه مخصوص مظفرالدین شاه استفاده شده است. 

هیچ نظری موجود نیست: