۱۴۰۰ آبان ۱۹, چهارشنبه

حماسهِ توهم


 

اخطار رهبری به دشمن پس از حماسه دریایی اخیر

 

حماسهِ توهم

 

مگو  شیری  که  موشی  در مصافِ من

مَکُن  یکدم   تو  شکی   در  کفافِ  من

 

خوشا  بمبی  که چینم  خوشه ها از آن

خیالش  خوشتر از وصفِ  زفافِ  من

 

تو ای خامی که می خندی به رخش من!

کجا رستم   رسد  قَدَش  به    نافِ   من؟

 

چو  طوسی زین  کُند  اسبِ هوایم  را

چه  آتش ها   که  بارد  در  لحافِ  من

 

نمیدانی    تو  رازی    از    نهان گاهم!

که  سیمرغی  پَرد هر شب  ز قافِ  من

 

چو دیدی   آخرِ هر  شیخِ   خندان  را

چرا غافل،  نمی ترسی ز لافِ   من؟

 

فرستم  سویِ  تو صد ها پرستو  من

که بینی  حُرمتِ  حُجب و عفافِ من

 

بیا   اکنون تو هم  در بیت من   بنشین

برون کن از سَرَت فکرِ   شیاف ِ  من

 

کُنم    من   بندر و  معدن   به   نامِ   تو  

به حوران هم رسی از  راهِ  صافِ من

هیچ نظری موجود نیست: