۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

کاریکاتورهای خامنه ای در کنار میز سبز, از جاذبه های فستیوال بزرگ کویینزلند




طرفداران دموکراسی در ایران (کویینزلند) با مجموعه ای از بهترین کاریکاتورهای سیاسی مربوط به چند ماهه اخیر, در فستیوال چند فرهنگی کویینزلند شرکت کردند. این جشنواره, بزرگ ترین رویداد هنری و فرهنگی کوینزلند است. هرساله بیش از شصت هزار نفر, از این برنامه دیدن کرده که با لباسهای متنوع و رنگارنگ خود, زیبایی پارک بزرگ و سرسبز را دوچندان میکنند.

در طول برنامه ده ساعته فستیوال, صدها برنامه هنری و تفریحی عرضه میگردد که همگی رایگان است.

در برنامه امسال که در تاریخ یکشنبه, هجدهم اکتبر در پاک رما برگزار شد, ایرانیان آزادی خواه با طراحی و تولید تی شرت ها و بروشور های رنگین توجه عده زیادی را بخود جلب کرده و ضمن گفتگوهای دوستانه, اخبار سیاسی و اجتماعی ایران را به گوش دیگران رساندند.

علاوه بر میز سبز, مجموعه ای از بهترین کاریکاتور های تولید شده در چهار ماهه پس ار انتخابات مخدوش ریاست جمهوری نیز, انتخاب و به نمایش گذاشته شد که مورد توجه بییندگان قرار گرفت که عده ای از آن ها بمنظور پشیبانی از جنبش سبز مزدم ایران, علاقمندی خود به همکاری با گروه را اعلام کردند.

از جمله برنامه های هنری امروز, اجرای موسیقی عرفانی توسط گروه دستان بود که بیندگان فراوانی را گرد هم آورد تا از نوای نی و دف, به پرواز در آیند.

هیچ نظری موجود نیست: