۱۳۸۸ آبان ۳, یکشنبه

کودتای انتخاباتی بروایت کاریکاتورها در فستیوال چند فرهنگی کویینزلند, استرالیا










طرفداران دموکراسی در ایران (کویینزلند) با مجموعه ای از بهترین کاریکاتورهای سیاسی مربوط به چند ماهه اخیر, در فستیوال چند فرهنگی کویینزلند شرکت کردند. این جشنواره که بزرگ ترین رویداد هنری و فرهنگی کوینزلند است, هرساله بیش از پنجاه هزار نفر بازدید کننده دارد , که با لباسهای متنوع و رنگارنگ خود, زیبایی پارک بزرگ و سرسبز رما را دوچندان میکنند.

در طول برنامه ده ساعته فستیوال, صدها برنامه هنری و تفریحی عرضه میگردد که همگی رایگان است.

در برنامه امسال که در تاریخ یکشنبه هجدهم اکتبر برگزار شد, ایرانیان آزادی خواه با طراحی و تولید تی شرت ها و بروشور های رنگین توجه عده زیادی را بخود جلب کرده و ضمن گفتگوهای دوستانه, اخبار سیاسی و اجتماعی ایران را به گوش دیگران رساندند.

علاوه بر میز سبز, مجموعه ای از بهترین کاریکاتور های سیاسی جدید نیز به نمایش گذاشته شد که مورد توجه بییندگان قرار گرفت. در طول برنامه عده ای از مردم پشتیبانی خود را از جنبش مردم ایران اعلام کرده و خواستار همکاری با گروه طرفداران دموکراسی در ایران, شدند.

از جمله برنامه های هنری فستیوال امسال , اجرای موسیقی عرفانی توسط گروه دستان بود که بیندگان فراوانی را گرد هم آورد تا از شنیدن اشعار مولانا بهمراه نوای نی و بانگ دف وطبل لذت ببرند.

هیچ نظری موجود نیست: