۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

جشن مهرگان در بریزبین, محفلی شیرین و بیادماندنی و نیز تجربه ای آموزنده





به همت کانون ایرانیان کویینزلند, جشن دوست داشتنی مهرگان در شامگاه یکشنبه یازدهم اکتبر در محل باشگاه برانکوز در دو قسمت برگزار شد و در آن صد ها ایرانی و نیز مهمانان غیر ایرانی و مقامات اداری شرکت کردند.
در قسمت اول برنامه, گروه موسیقی مهر از ملبورن, با اجرای استادانه قطعاتی زیبا از ساخته های خودشان خاطره ای به یاد ماندنی بجای گذاشتند. این گروه هنری پنج نفره تحت سرپرستی آهنگساز و نوازنده چیره دست, آقای پویا مهمانپذیر, خدمات با ارزشی برای شناساندن و گسترش موسیقی اصیل ایرانی در استرالیا کرده است.

در ادامه برنامه, شرکت کنندگان, از خردسال تا سپیدموی, به رقص و پایکوبی پرداخته و در پایان بهترین رقصندگان را برگزیده و به آنها جوایزی دادند.
این برنامه بخوبی نشان داد که فرهنگ و هنر ایران زمین دارای چنان توانایی هایی است که می تواند ایرانیان را با مهربانی گرد هم آورد و فراتر از تقسیم بندی های اقلیمی, سنی, عقیدتی و جنسیتی عمل نماید.
علاوه برآن, موفقیت های کانون ایرانیان کویینزلند که خود نهادی دموکراتیک است و اعضا هیات مدیره آن هرساله با آرای آزاد ایرانیان مقیم کویینزلند انتخاب میشوند, گواه دیگری است بر توانایی ایرانیان در تشخیص صلاحیت و قابلیت های نامزدها و انتخاب شایسته ترین ها برای انجام نیازهایشان.

۱ نظر:

Unknown گفت...

Well done.
Wish I was there.