۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

! جمع آوری کمک مالی برای فائزه رفسنجانی

جناب مهندس حاج آقا محسن هاشمی رفسنجانی, رییس معزول متروی تهران, در جلسه ای تخصصی مربوط به خط هفت مترو, ضمن رد اتهامات فساد مالی در خانواده شان فرمودند که,

خواهر ایشان, سرکار فایزه خانم, نه تنها پول دار نیست , بلکه دچار مشکلات معیشتی هم هست و نیز ,

هزینه کردن چهار میلیارد برای خرید و توزیع مانتو دروغ است

اعضای خانواده ایشان دلاری در خارج از ایران ندارند

خانواده رفسنجانی صاحب مستغلاتی در کیش نیست

اتهامات محمود احمدی نژاد نسبت به خانواده رفسنجانی برای مردم فریبی و جمع آوری رای بوده است

در مورد اعاده حیثیت علی الحساب, کاری از دست مان ساخته نیست, نقدا قضاوت در مورد این اتهامات را بعهده بنگاه عدلیه میگذاریم که آنهم عین دارالشورا, در اجاره طایفه لاریجانی است و منتظر میمانیم تا فرشته کورنمای عدالت, زیر چشمی, اوضاع را سبک و سنگین کند و حکمی رهبر پسندانه, از آستنش در آورد.

اما در مورد همشیره ایشان اندک کمکی می توانیم بکنیم. آقا محسن, از شما چه پنهان, در این چند ماهه پس از انتخابات کذایی, که فرمودید در آن فعالیتی و دخالتی نداشته اید, ما چندین بار رفتیم وسط شهر آنهم با بوق و کرنا و علم و کتل, و البته چند تا قللک برای جمع کردن محبت های سکه ای دوستان.

و هربار هم غبار روبی کردیم و هزینه های کاغذ و چاپ و بادکنک و چه و چه را پرداختیم و اینطور که خزانه دار کل مان میگوید, مبلغی در حدود چهار صد و پنجاه دلاری ته صندوق مانده است, که گمان میکنم بخاطر برکت دار بودن آن کمک ها باشد و گرنه تا حالا هشت مان, گرو نه مان بود.

این را هم بگویم که دلار مان از نوع پشت سبز نیست ولی بحمدالله از برکت رونق بازار چین, مظنه ذغال سنگ بالا کشیده و دلار رنگارنگ هم, جانی گرفته است.

با این اوضاع و احوال, اگر شماره حسابی مرحمت فرمایید, امکان دارد که مقداری از این نزولات غیر آسمانی را برای کمک به مخارج روزانه همشیره بفرستیم تا مقداری از فشار وجدان مان را کم کنیم و شب ها کمتر کابوس ببینیم.

در ضمن به ابوی هم بفرمایید که هنوز چیزی از آن وجوهاتی که قرار بوده است به مخالفان حکومت در خارج بپردازند, به دست ما نرسیده است, ثواب دارد که هر چه زودتر با مراجعه به دلالان محترم ارز, ما را از سلامتی خود مطلع فرمایند, البته لازم بتذکر نیست که این گونه خیرات هر چه پوشیده تر باشد, اجرش بیشتر است.

هیچ نظری موجود نیست: