۱۳۸۸ آبان ۱۱, دوشنبه

محسن هاشمی, ناخواسته بر سر چهار راه چه کنم؟

تراز راستمحسن هاشمی, فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی, به جلسه کارشناسی مترو دعوت شده بود تا در مورد خط هفت حرف بزند, اما تسلط بر اعصابش را از دست داد و چیزهایی گفت که قرار نبود. در خلال همین فیلم نه دقیقه ای که بر روی اینترنت گذاشته اند, چیزهایی شنیده میشود که ابوی محترمشان طی سی و اندی سال هرگز بزبان نیاورد, و شایدهم همین راز موفقیتش بوده, منظورم بقایش

مهم ترین اظهار نظر محسن در این سخن رانی چنین است , " اگریک نامزد انتخابات, اصل انقلاب را زیر سئوال ببرد, هفتاد میلیون رای خواهد آورد"

البته طبیعی است که چنین نامزدی, از فیلتر های میکروسکوپیک شورای نگهبان و اطلاعات سپاه و دفتر مقام رهبری و شورای ائمه جمعه و نهاد های مشابه اینها, نخواهد گذشت و بنابراین در شرائط فعلی صرفا جنبه تخیلی دارد.

این ادعا, که از گفته های بسیاری ازمخالفان رژیم اسلامی هم تند تر است, ضربه سنگین دیگری است بر پیکر درهم شکسته جمهوری اسلامی و لاجرم غیر قابل گذشت.

محسن فرصت زیادی ندارد و باید هر چه زودتر یکی از چها راه زیر را انتخاب کند,

اول – کم هزینه ترین راه, تکذیب گفته هایش در آن جلسه و رفتن به درگاه برای پایبوسی

دوم - کم خطرترین راه, همان کاری که نرگس کلهر کرد, چمدان را ببندد و تا دیر نشده خودش را به ساحل امنی برساند و منتظر سقوط رژیم بماند

سوم- راه گالیله, به سیاهچال برود و وقتی که نصف وزنش و سلامت روانش را از دست داد, به مقابل دوربین بیاید و هنرپیشه شود

چهارم- راه گلسرخی – البته احتمال چنین انتخابی در حدود صفر است, چرا که نظام چنین تحملی ندارد که اجازه دهد متهمی در حضور خبرنگاران, در دادگاه نظامی, از خود دفاع کند, و از سوی دیگر محسن چنان روحیه ای ندارد.

منتظر میمانیم تا بازیهای دیگر چرخ را هم ببینیم

هیچ نظری موجود نیست: