۱۳۹۰ شهریور ۲۳, چهارشنبه

در خواست ترک جلسه سازمان ملل در آغاز صحبت نماینده علی خانه ای

آقای کون راد, وزیر خارجه محترم استرالیا

علی خامنه ای, دیکتاتور بیرحمی که بر ایران حکم میراند, بار دیگر فرستاده ای به سازمان ملل می فرستد تا از آن تریبون جهانی سوء  استفاده کرده و برای پیشبرد سیاست های غیر انسانی و بیمارگونه اش به دروغگویی بپردازد.
فرستاده او, نماینده و سجنگوی ملت آزاده ایران نیست, او کسی است که بدنبال کودتای خونین انتخاباتی در سال 2009 به قدرت رسیده و برای دستیبابی به اهداف پنهانی ولی فقیه, که مغایر با خواست های ملت ایران و بر خلاف معیار های انسانی و تعهدات بین المللی است, تلاش میکند.
ندا, که صدای واقعی مردم ایران است, چند روز پس از آن کودتای خونین توسط مزدوران خامنه ای, در یکی از خیابان های تهران, در خون  پاک خودغلطید. ندا  را به شهادت رساندند تا صدای  مردم را در گلو خفه کرده باشند  اما شاهدیم که  بر خلاف نیت پلید آنان, این ندای آزادی خواهانه هر روزه رساتر و محکم تر شده است, نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان .
آقای وزیر,
امروز تعداد بیشماری از دانشگاهیان, وکلا, روزنامه نگاران, هنرمندان, کنشگران اجتماعی و سیاسی , فعالان حقوق بشری و نمایندگان سندیکاهای حرفه ای در بند هستند, بسیاری بدستور مقامات امنیتی و بدون محاکمه عادلانه ای و جمعی حتی بدون هر گونه محاکمه ای.
خانم نسرین ستوده, وکیل شجاع و انساندوست, را بیشرمانه  به یازده سال زندان محکوم کرده اند. آقای جعفر پناهی, کارگردان معتبر ایرانی, را به جرم فیلمی که هنوز نساخته, به بند انداخته اند. خانم هاله سحابی, از فعالان حقوق بشر و مدافع حقوق زنان, را در مراسم سوگواری پدرش از پا در آوردند. او روز قبل از آن, برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدرش, موقتا از زندان خارج شده بود. آقای منصور اسانلو, رهبر اتحادیه اتوبوس رانان و حمل و نقل, سالها را در پشت میله ها گذراند و از شگنجه ها رنج برد. آقای مجید توکلی, از رهبران جنبش دانشجویی,  به نه و نیم سال زندان مجکوم شده است و جرمش ایراد چند سخن رانی بوده است. دو نماینده دیگر دانشجویان, خانم مهدیه گلرو به چهار و نیم  سال و خانم بهاره هدایت نیز  به سه   سال محکوم شده و همگی در کنار بسیاری دیگر از آزادی خواهان در بند های قرون وسطایی رژیم ولایت فقیه بسر می برند.
اقای وزیر,
ما از اقدامات مصرانه و یکدست  شما در دفاع از حقوق مردم ایران و در جهت محکومیت رژیم جمهوری اسلامی تشکر میکنیم, چه کارهایی را که در سمت کنونی انجام داده اید و چه آنها یی را که در مقام نخست وزیری استرالیا و پیش از آن در پست رهبر اپوزیسیون, به انجام رساندید.
آقای وزیر,
ما از شما درخواست میکنیم که حمایت خود را از مردم ایران بیشتر کرده و  با افرایش فشار بین المللی, رژیم ولایت فقیه را در عرصه های جهانی منزوی تر کنید.
ما از شما می خواهیم که در آغاز سخن گفتن فرستاده علی خامنه ای در مجمع عمومی سازمان ملل, محل سخنرانی را به نشان حمایت از مردم ایران ترک کنید.
امضا کنندگان طومار
چهاردهم سپتامبر دوهزار و یازده

هیچ نظری موجود نیست: