۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

از دکترای اکسفوردی کردان تا استرالیایی خالقی

حسن خالقی , رایزن علمی رژیم کودتا در استرالیا و نیوزلند, برنامه های جمهوری اسلامی را برای تربیت کادر آموزشی دانشگاههای ایران را تشریح کرد.

در این جلسه که در شامگاه روز جمعه سی و یکم ژوییه دوهزار و نه میلادی در سالن شهروندان سالمند توونگ در شهر بریزبین استرالیا برگزار شد, نامبرده به تشریح آماری سوابق خود در وزارت علوم پرداخته و موفقیت ها و پیشرفت های گوناگون در زمینه های علمی و دانشگاهی را بر شمرد و از ماموریت جدید خود در استرالیا خبر داد.

در این جلسه نمایشی که علیرغم تلاشهای فراوان وابستگان رژیم فقط انگتشت شماری از دانشگاهیان حضور داشتند, و اکثریت آنها را بورسیه هایی تشکیل میدادند که چاره ای جز شرکت نداشتند, و نیز کسانی که هیچگونه سابقه تحصیلات دانشگاهی نداشته, و همچنین کودکان خردسال و حتی شیرخواری را که به اجبار آورده بودند تا صندلی های خالی را پر کنند و با زهم پر نشد.

خالقی اذعان کرد که با توجه به استاندارد ها و ظرفیت های موجود در سیستم دانشگاهی استرالیا, رژیم جمهوری اسلامی قادر به رفع کمبود شدید کادر آموزشی دانشگاهی خود نخواهد بود. در ادامه صحبت های مغرورانه و کسل کننده خود, خالقی راه حل ابتکاری رژیم کودتا را مطرح کرد.

بر طبق این برنامه پیشنهادی, رژیم جمهوری اسلامی کادر مورد نیاز خود را در موسسات تحقیقاتی استرالیا تربیت خواهد کرد, بدین ترتیب که بودجه مورد نیاز و دانشجو از طرف سفارت تامین شده و در اختیار موسسات تحقیقاتی استرالیا و بخصوص (سی اس آی آر آو) قرار خواهد گرفت و چون اینگونه موسسات قادر به اعطای مدارک دانشگاهی نیستند, وزارت علوم ایران و سفارت خامنه ایی مدارک دکترا را صادر خواهند کرد.

بر کسی پوشیده نیست که این طرح مزورانه پوششی است برای اعزام نورچشمی ها به فرنگ و اعطای مدارک دکتری به آنها, بدون دردسر اخذ پذیرش, درس خواندن شبانه روزی, ارایه مقالات معتبر و نوشتن و دفاع از تز.

خاصیت دیگر این طرح, جلوگیری از خطر اقامت دایمی دانش آموختگان ایرانی در استرالیا است که به صورت گسترده ای مشاهده میشود.

بر دانشگاهیان و محققان فرهیخته ایرانی است که با تلاش خود این توطئه رژیم را در نطفه خفه کنند و اجازه ندهند که با دلارهای غارت شده نفتی دکتر کردان های بیشتری به استادی دانشگاه و مسند وزارت برسند و از سوی دیگر بر اعتبار موسسات تحقیقاتی استرالیا خدشه ای وارد شود.

مهران رفیعی

بریزبین – استرالیا

چهارم اوت دوهزار و نه میلادی

هیچ نظری موجود نیست: